.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
همايش ملي تجارت الكترونيك در ساري برگزار مي‌شود
اين همايش براي آشنايي مديران اجرايي و متخصصين كشور با آخرين دستاوردهاي علمي و گسترش و تقويت ارتباطات علمي در زمينه تجارت الكترونيك و براي پياده سازي اين هدف مهم برگزار مي‌شود...
همايش ملي تجارت الكترونيك در ساري برگزار مي‌شود

رئيس سازمان نظام صنفي رايانه‌اي مازندران گفت: اولين همايش ملي تجارت الكترونيك، دوم مرداد امسال در ساري برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري فارس از ساري، عباس رمداني عصر امروز در حاشيه همايش اصناف مازندران در جمع خبرنگاران افزود: اين همايش براي آشنايي مديران اجرايي و متخصصين كشور با آخرين دستاوردهاي علمي و گسترش و تقويت ارتباطات علمي در زمينه تجارت الكترونيك و براي پياده سازي اين هدف مهم برگزار مي‌شود.
وي اظهار داشت: رشد روز‌افزون تجارت الكترونيك و منافع آن در توسعه اقتصادي كشورها، دولت‌ها را براي فعاليت سازمان‌يافته و گسترده در اين حوزه ترغيب كرده است، به گونه‌اي كه رقابت در بين كشورها و اتحاديه‌هاي منطقه‌اي موجب خلق راهكارها و بسترهاي جديد تجارت الكترونيك شد.
رمداني تصريح كرد: محورهاي اين همايش استراتژي استانداردهاي تجارت الكترونيكي، پرداخت و بانكداري الكترونيكي، مباني حقوقي و جرائم تجارت، كاربردها و آثار تجارت الكترونيكي، تسهيل تجارت به منظور سرعت‌دهي، نقش تجارت و كسب و كار الكترونيكي، تاثير تجارت الكترونيكي بر اقتصاد استان، مدل‌هاي تجارت و درآمد‌زايي در تجارت الكترونيك، تجارت الكترونيك و اخذ ماليات، تجارت الكترونيك و تبليغات و بازاريابي و زيرساخت‌هاي ارتباطي خواهد بود.
دبير اجرايي اين همايش نيز درباره اقدامات اجرايي گفت: اين همايش توسط سازمان بازرگاني و با همكاري دانشگاه آزاد اسلامي واحد قائمشهر برگزار مي‌شود و كميته‌ها و كارگروه‌هاي تخصصي تشكيل و آغاز شده است.
رسول حسن‌پور بيان كرد: در اين همايش علي اكبر جلالي، استاد دانشگاه علم و صنعت ايران نيز سخنراني خواهد كرد.
به گفته وي، انتخاب مقالات علمي و سايت‌هاي برتر نيز از ديگر برنامه‌هاي اين همايش بوده و در پايان از برترين‌ها تقدير خواهد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 10 تير 1387
لطف بفرماييد محل استقرار نظام صنفي رايانه اي رو هم اعلام كنيد تا اگه كساني مايل به استفاده از خدمات اين سازمان هستند راحت در دسترس باشه. همراه با تلفن

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.038 seconds.